Become a Fan

Text Fullturnout to *SHORTCODE*

Message & data rates may apply

Artist Name
Full Turnout

City
Rockwood

Links
http://www.myspace.com/fullt

http://www.reverbnation.

Genre
Rock

Band Members
Dave Drexler Lead Vocals
Matt Krusky Rhythm Guitar
Brad Dugas Lead Guitar
Pete Zettle Drums
Brian Parisotto Bass Guitar

Share this profile
           

  Report This Profile

Full Turnout Comments

Login or Signup to post a comment


3AM
Hey i just voted and faned you
hope you can do the same
fo support us
and many more votes well
come your way from us :)
much love from
((3AM))

Oct 25, 2011, 11:28am

Natalia Mèndez
Just voted and became ur fan !! . xx

Sep 01, 2011, 12:50am

Vikki Dee ♪♫
fanned and voted

Jul 15, 2011, 3:56pm

GORGON
Canada Day Maple Leaf Flags Flagicon icons emoticon </p><span class=Jul 01, 2011, 2:01pm

peter john
fanned and voted make sure to do the same so its esier to vote for you

Jun 17, 2011, 5:18am

MaryKate aquino
Invite you became a fan again in scond round and i vote for you at the same time
pls.see my page, hope you like my voice, my talent, my style.
thanks.

Have a good day and God Bless

Cheers Moartist

Mary Kate

Jun 16, 2011, 7:19pm

Britain
Hello !!
My name is Britain(age15)
Born and raised in Tucson AZ(USA)
Im sending you an Invitation to check out my Page :) Please Check out my music !! If you like what you hear please Vote and become a fan !! If you dont , its understandable not everyone will like my music . But thank you for taking the time to check me out !!! < 3 :D With other artists I will do the same( VOTES 4 VOTES) !! Have a wonderful day and i hope to hear from you soon !!!
Heres to following your dreams and Success !!
Cheers
Much Love !! ,
Britain < 3

Jun 14, 2011, 8:53pm

Annick.C
Hey Guys ,. Is Tha Fire On,. HIhi!
Voted again for YOu today and share You,. on my face book I really Love Yor Music, and other Girl Love it too,. where 's Tha CD,. ! i linked on myspace to fallow,. Your carrer !!
Heat Up !Lol

Jun 10, 2011, 11:49am

Full Turnout
Well Thank you Annick. People like you make it worthwhile. The indie road is a rough one! :)

Jun 10, 2011, 7:07am

Annick.C
WOOOOWWWWWW !!! Guys YOur AWASOME ,. I means it . I listen to 5 song so far ,. But here what cam to me while doing so,.
The number one " On The Ground" is Reallllly Nice Thats ecxactly what Woman We Wanna Ear ., Lol . and Tha Music n voice Is Really Toutching,. !!!
No2 "Just Second away " Is also Very toutching,. i almost ad tears in my eyes,. hihi!
no 3 Invisible haha that one will Bring ALL the Woman to YOu ,.Lol
no4 "Taken Back " Is Really Hot ,. it moves our (girl) Emotions.,
and no 9 "Miss You " HAs a Great Rythm to it and i loved Tha Accapella Voices,
huhummmm
!!
if I was a Big Producer I would not hesitate to Take YOu in myOffice and Give You Guys a Big Contract for 5 years,. Lol
Really I mean it,. i never took tha time to take noted while listening to music Here ,. that much I think Your Ready for Tha World,. Great Great Work ,. is AWAWSome,. Big time,. !!!
its sad that you havent been in here since longer ,.
I AM a Fan here n will vote for last days,. and will go on Your space,. and will watch YOur development so I can buy Your Album,. I would love to listen to it,. at Home and in my car ,. YOu Got Something Really Sale able Her e Guys,.Your HOT ,. must be tha Proximity to Fire,. Lol

.

Jun 09, 2011, 6:37pm

MaryKate aquino
Invite you to became a fan also invite you as well to listen
with my music and watch all my performance, Just Vote for you !!!!!
Thanks and God Bless Us
Regards,
Mary Kate Aquino

Jun 08, 2011, 11:11pm

Calendars
Hello,

We are Calendars, a rock group from Sudbury Ontario. If you enjoy the foo fighters, the bronx, portugal the man, the almost etc. you should check us out!

We just became your fan and voted for you. Hopefully you can return the favor!

Cheers

Jun 07, 2011, 10:48pm

PATRIZIA
Hi guys
all the best in the competition, Just became a fan ...hope u enjoy my music such as my versions of Zombie, Creep etc and become a fan as well
hugs
PATRIZIA
~Genre Bending Artist~

Jun 07, 2011, 10:51am

unkown
Hey Guys! Voted and became a fan. Your support would be awesome. Thanx!

Jun 07, 2011, 5:52am

3Nailz
Here's you a vote!

Jun 07, 2011, 4:59am

NIL
We became a fan of your band, and here is a vote for you too. I hope you will do the same for us. If you vote for us, we will do it every day for you too. There are only five days before the end, and every vote counts. Write us a comment if you want our support. I wish you a happy Monday

Ben
Singer of NIL

Jun 07, 2011, 12:16am

Godson
Hey Full Turnout. Good to see you here, artists supporting artists. Just dropped a vote for ya & became a fan, hope you can return the support.

4 days left. Peace from the arctic
Godson

Jun 07, 2011, 12:08am